Zmiany w module Oświadczenia

Zapowiadane zmiany w module Oświadczenia zaczynają wychodzić na światło dzienne. Pierwsza to możliwość składania oświadczeń w oparciu o bazę publikacji znajdującą się już w systemie panel2.

Druga zapowiadana zmiana to inny sposób filtrowania pracowników.

Jak było?

Do tej pory osoba posiadająca uprawnienia w module Oświadczenia (np. Dziekan) widział listę pracowników opartą o to uprawnienie, czyli listę pracowników swojego wydziału. Przewodniczący Rady Dyscypliny widział listę pracowników przypisanych do tej dyscypliny (również w oparciu o odpowiednie uprawnienie). Problem pojawiał się wtedy, gdy jedna osoba posiadała uprawnienie zarówno na poziomie wydziału, jak i na poziomie dyscypliny.

Jak jest?

Moduł został rozszerzony o możliwość filtrowania pracowników w oparciu o dyscyplinę oraz wydział. Wyszukiwanie jest więc oparte teraz o trzy pola (dotychczasowe pole pozwalające na wyszukiwanie według imienia lub nazwiska pozostaje).

Możliwym jest więc wyszukanie pracowników o imieniu Piotr, przypisanych kiedykolwiek oświadczeniem do dyscypliny X, zatrudnionych aktualnie na wydziale Y.

Jak będzie?

Kolejnym krokiem w rozwoju tego modułu będzie wprowadzenie możliwości filtrowania pracowników według historii ich zatrudnienia. Możliwe będzie pokazanie listy pracowników nie tylko zatrudnionych na wydziale w tej chwili, ale również tych zatrudnionych na nim wcześniej.

Nowsze informacje znajdziesz w Druga część zmian.